4. april 2011

Še vedno polni vtisov... SOF, praznik oglaševalcev

Kadarkoli sem se v zadnjem času udeležila predavanja o komuniciranju na spletu, sem poslušala samo o pomembnosti Facebooka, če sem imela srečo so omenili še kakšno drugo družabno omrežje. Saj ne, da ni izredno pomembno, gre pa vseeno zgolj za eno samo platformo, splet pa je praktično neskončen. Prav zato sem z veseljem pričakovala predavanje bratov Žižek, ki sta govorila o pomenu web managerja. Delavnica je trajala dve uri, pa vseeno nista uspela povedati vsega.

Omenila sta strategije, analize, načrtovanje, spletni nastop, priporočala nekaj knjig … Čisto praktično smo si njuno teorijo lahko predstavljali na različnih spletnih mestih, ki sta jih pokazala ter povedala kaj se lahko iz njih naučimo. Poudarjala sta pomembnost uporabniške izkušnje: še posebej mora biti celoten obisk naše spletne strani enostaven, vse najpomembnejše stvari pa vidne na prvi strani. Presenetilo me je, kako natančen je google analytics in kako zelo si lahko pomagamo s pravilno in smiselno interpretacijo tako pridobljenih podatkov. Nujno je tudi, da pred objavo in zagonom spletnega mesta nekdo preveri naše delo, hkrati pa da nenehno posodabljamo različne aplikacije in se prilagajamo ciljnim skupinam. Še vedno pa je na spletu obilica možnosti za oglaševalce.

Ker pa je bil SOF oglaševalski festival v pravem pomenu besede, smo lahko tak ali drugačen oglas videli praktično povsod. »Običajnih« citylightov, jumbotov, brošur in letakov sploh ne rabim omenjati, saj je bilo veliko bolj zanimivega in kreativnega načina promoviranja. Ker je letos Mobitel, tako kot SOF, praznoval 20-letnico, je bil praktično povsod. Sponzoriral je več predavanj, Srebrno noč, organiziral je eno izmed zabav, kjer je delil darila, v avli hotela je mešal smoothieje …


Drugi oglaševalci so se mi zdeli nekoliko bolj skromni, a vseeno učinkoviti. Večer je delil sendviče, Mediana je podarjala očala za optimizem, Argeta je iz svojih izdelkov pripravila zelo zanimive in okusne prigrizke, 24.com je na sladkarijah promoviral svoj portal. Verjamem, da je bilo takšnih in podobnih akcij še veliko, pa sem jih žal zamudila. Morda pa bi lahko takšne akcije uporabili tudi drugje, saj bi pritegnili veliko večje zanimanje ljudi kot običajni, pa čeprav kreativni oglasi.




Avtor: Tjaša

Ni komentarjev:

Objavite komentar