9. april 2011

Oglas, NE reklama!

…na vsakem svojem uvodnem predavanju (ja, tudi na faksu smo tu in tam) pove dr. Zlatko Jančič. In jaz se strinjam. Predvsem zato, ker se oglas sliši bolj kul. :) No, pa tudi zaradi konotacij, ki ju oba izraza prinašata s sabo. Da razčistimo: po besedah dr. Jančiča je reklama arhaičen izraz agrarne družbe. Označuje situacije, v katerih se prodajalcu ne moreš pritožiti glede produkta, ki ne izpolnjuje svojih obljub. Kot na primer na tržnici, kjer branjevke, ki ti je prodala gnile jagode, morda naslednji dan ne bo več. In ti to, da je na plakatu pod njeno stojnico pisalo "najlepše, najslajše, najbolj dišeče domače sveže jagode", čisto nič ne pomaga, ker se glede tega nimaš nikomur pritožiti. Pri oglasih, kakršne poznamo mi, pa seveda ni tako - poznamo naročnike, imamo njihov kontakt, imamo Slovensko oglaševalsko razsodišče,.... Zato prosim vsaj študente TKOJ, da na predstavitvah svojih seminarskih nalog uporabljajo pravi termin, ker mi ob besedi »reklama« vsakič malo trzne živec pri levem očesu. Hvala. :)

Da ne bom samo kritična, naj tale dolgočasen tekst okrasim še z malo nostalgije v obliki oglasov izpod rok dr. Jančiča. 




Avtor: Maja B.

Ni komentarjev:

Objavite komentar