24. april 2011

Adidas + modni blogerji = uspešno izkoriščanje trendov

Adidas se je v novi spletni kampanji povezal z najbolj znanimi modnimi blogerji, ki predstavljajo devet svetovnih modnih prestolnic: Berlin, Hong Kong, London, Tokio, Pariz, Rio de Janeiro, Milano, Stockholm in New York. S kombiniranjem kosov Adidasove najnovejše kolekcije so oblekli sebe ali svoje someščane in 'street style' fotke prispevali Adidasovi spletni strani, kjer poteka tekmovanje za najbolj 'stajliš' mesto. S tem so znamko približali potrošnikom, saj se le-ti lažje poistovetijo z modnimi blogerji, ki pišejo o uličnem stilu, kot z manekenkami na modnih pistah. Interaktivno oblikovana spletna stran pa še dodatno angažira potrošnika, da blagovni znamki posveti več svojega prostega časa. Jaz namreč ne morem nehati s klikanjem na "vote". Pa vi? :)


Avtor: Maja B.

Ni komentarjev:

Objavite komentar