5. januar 2012

QR kode: trend med potrošniki ali oglaševalci?

Dandanes je vse več oglasov, izdelkov, ipd. opremljenih s QR kodami. Najdemo jih lahko na raznoraznih jumbo plakatih, embalažah, na policah, javnem prevozu, ... Ob vsem tem navalu pa si marsikdo postavi vprašanje: čemu? Koliko potrošnikov dejansko uporablja QR kode? Podatki raziskave Forrester Research kažejo nizko popularnost le-te, saj med lastniki mobilnih telefonov v Ameriki QR kodo uporablja zgolj pet odstotkov uporabnikov.

Torej, kdo jih ima raje – potrošniki ali oglaševalci? Slednji jih vsekakor radi unovčijo, kjerkoli se le da kljub temu, da ni pretiranega odziva s strani potrošnikov. Razlogi za 'slabo' odzivnost so različni - pogosto so to nezanimive vsebine, uporabnikovo nezadostno poznavanje tehnologije, itd.


Kaj pa o tem meniš ti? Uporabljaš QR kode?

Avtor: Alja S.

1 komentar: