Že slab mesec dni, odkar sem se vrnila domov s svojih
počitnic, vsakodnevno poslušam novice o nevzdržnem stanju v naši državi, ki iz
dneva v dan brede globlje in globlje. Odpušanja tu in zategovanje pasu tam,
politične spletke, bogata smetana na eni in ogromna revščina na drugi strani.
Vse skupaj ne zgleda nič kaj obetavno, še posebej ko slišiš
mnoge zgodbe otrok ali mater samohranilk, ki ne morejo nahraniti svojih otrok
niti v času njihovega šolanja, saj so bile z novim zakonom o uranoteženju
javnih financ ukinjene splošne subvencije za vse učence.
Zato me je pozitivno presenetila družbenoodgovorna akcija Studia marketing JWT v
sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine
Slovenije, imenovana »Siti besed«,
ki nagovarja slovenska podjetja kot tudi širšo javnost, naj po svojih
zmožnostih pomagajo pomoči potrebnim otrokom. Z ganljivim videom je Studiu marketing JWT uspelo
dokazati, da so ljudje kljub težkim časom še vedno pripravljeni pomagati in s
tem izkazati svojo humanitarnost.
Logotip Siti besed
Cilj
omenjene humanitarne akcije je, da v slovenskih šolah od septembra 2013 ne bo
več lačnih otrok.
Morda
se zdi cilj na prvi pogled visokoleteč, vendar menim, da ga s skupnimi močmi
lahko dosežemo. Studiu marketing JWT je to uspelo dokazati v enem samem dnevu,
saj so v tako kratkem času uspeli rešiti problem plačila šolske mesečne malice
za 50 pomoči potrebnih otrok. Torej lahko uspe tudi nam!
»Siti smo besed, čas je za dejanja! Poskrbimo,
da v slovenskih šolah od septembra 2013 ne bo več lačnih otrok!« (www.sitibesed.si)
Avtor:
Maja Pirnovar
Ni komentarjev:
Objavite komentar