29. oktober 2012

Kaj pa humanitarnost?


Že slab mesec dni, odkar sem se vrnila domov s svojih počitnic, vsakodnevno poslušam novice o nevzdržnem stanju v naši državi, ki iz dneva v dan brede globlje in globlje. Odpušanja tu in zategovanje pasu tam, politične spletke, bogata smetana na eni in ogromna revščina na drugi strani.
Vse skupaj ne zgleda nič kaj obetavno, še posebej ko slišiš mnoge zgodbe otrok ali mater samohranilk, ki ne morejo nahraniti svojih otrok niti v času njihovega šolanja, saj so bile z novim zakonom o uranoteženju javnih financ ukinjene splošne subvencije za vse učence.

Zato me je pozitivno presenetila družbenoodgovorna akcija Studia marketing JWT v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije, imenovana »Siti besed«, ki nagovarja slovenska podjetja kot tudi širšo javnost, naj po svojih zmožnostih pomagajo pomoči potrebnim otrokom. Z ganljivim videom je Studiu marketing JWT uspelo dokazati, da so ljudje kljub težkim časom še vedno pripravljeni pomagati in s tem izkazati svojo humanitarnost.

Logotip Siti besed

Cilj omenjene humanitarne akcije je, da v slovenskih šolah od septembra 2013 ne bo več lačnih otrok.

Morda se zdi cilj na prvi pogled visokoleteč, vendar menim, da ga s skupnimi močmi lahko dosežemo. Studiu marketing JWT je to uspelo dokazati v enem samem dnevu, saj so v tako kratkem času uspeli rešiti problem plačila šolske mesečne malice za 50 pomoči potrebnih otrok. Torej lahko uspe tudi nam!
»Siti smo besed, čas je za dejanja! Poskrbimo, da v slovenskih šolah od septembra 2013 ne bo več lačnih otrok!« (www.sitibesed.si)

Oglas Siti besed

Avtor: Maja Pirnovar





Ni komentarjev:

Objavite komentar