Pred kratkim je mojo pozornost
pritegnila Ortova
kampanja Vihar, ki v oglaševalski svet čudovito vpenja poezijo in tako
sporočilo komunicira subtilno, drugače, poetično. Kot običajno tudi tokrat
Si.mobilova kampanja še zdaleč ni udejanjena zgolj skozi oglasne panoje,
televizijske spote in podobne bolj tradicionalne vsekakor pa že običajne
oglaševalske kanale, temveč odseva tudi skozi inovativne pristope.
Na Žuru z razlogom so obiskovalci
doživeli pravi Orto vihar – vstopili so lahko v posebej pripravljen prostor, ki je simuliral vihar,
fotografije pa je Si.mobil objavil v albumu na Facebooku. Dobra integracija
srša kampanje se kaže tudi skozi druge uporabe. Zasnovali so namreč Facebook aplikacijo
Orto pesnitev, kjer si je lahko vsak
s svojimi verzi izdelal cover fotko za timeline. Hkrati so bile najboljše
pesnitve oz. misli zbrane v najbolj ORTO pesnitvi, nagrajeni s krinksi – zato,
da jih lahko ustvarjalci popišejo po svojih najljubših stvareh.
Ob dolgočasnih vožnjah je navduševal
Orto bus, ki je popestril
nekatere sive poti. Nedolgo pa so lansirali tudi ORTO HAPPY B'DAY aplikacijo, kjer lahko prijateljem voščiš za
rojstni dan in z voščilom prispevaš k darilu, ki ga podari ORTO.
Avtor: Ana Pisar
Ni komentarjev:
Objavite komentar