24. oktober 2012

Jadra še bolj razpeta


Pred kratkim je mojo pozornost pritegnila Ortova kampanja Vihar, ki v oglaševalski svet čudovito vpenja poezijo in tako sporočilo komunicira subtilno, drugače, poetično. Kot običajno tudi tokrat Si.mobilova kampanja še zdaleč ni udejanjena zgolj skozi oglasne panoje, televizijske spote in podobne bolj tradicionalne vsekakor pa že običajne oglaševalske kanale, temveč odseva tudi skozi inovativne pristope.



Na Žuru z razlogom so obiskovalci doživeli pravi Orto vihar – vstopili so lahko v posebej pripravljen prostor, ki je simuliral vihar, fotografije pa je Si.mobil objavil v albumu na Facebooku. Dobra integracija srša kampanje se kaže tudi skozi druge uporabe. Zasnovali so namreč Facebook aplikacijo Orto pesnitev, kjer si je lahko vsak s svojimi verzi izdelal cover fotko za timeline. Hkrati so bile najboljše pesnitve oz. misli zbrane v najbolj ORTO pesnitvi, nagrajeni s krinksi – zato, da jih lahko ustvarjalci popišejo po svojih najljubših stvareh.



Ob dolgočasnih vožnjah je navduševal Orto bus, ki je popestril nekatere sive poti. Nedolgo pa so lansirali tudi ORTO HAPPY B'DAY aplikacijo, kjer lahko prijateljem voščiš za rojstni dan in z voščilom prispevaš k darilu, ki ga podari ORTO.



»Odpri srce, upesni svoj svet in ubesedi svoje sanje!« Naj vihar, ki je tokrat prijeten, zabaven in navdušujoč, še naprej mrši naše misli v nasmeh!




Avtor: Ana Pisar

Ni komentarjev:

Objavite komentar