28. april 2012

Gverilski »napadi« v promociji

V zadnjem času sem bila priča kar nekaj gverilskim akcijam po Ljubljani in okolici. Seveda najprej nisem vedela za kaj točno gre in je zato name moja prva doživeta »gverila« pustila toliko večji vtis. Sedaj čedalje bolj opažam, da tovrsten način promocije postaja vse bolj priljubljen in  popularen ter tudi prakticiran v praksi. Mogoče sem pa samo jaz ta, ki se je s takšnim načinom promocije iz oči v oči srečala šele pred kratkim, mogoče pa se boste nekateri z njo šele srečali. Morebiti pa ste se z njo srečali ravno na FDV-ju, kjer smo dve izvedli tudi člani društva ŠS PRSS. Naši gverili sta bili super, nad odzivi in reakcijami sem bila navdušena, saj so presegli moja pričakovanja.

Posnetek ene od gverilske akcije društva ŠS PRSS najdete na tem linku, drugega si lahko ogledate v sliki.


Ko sem tako brskala oz. bila bolj pozorna na podobne akcije, sem na YouTube opazila tudi video, ki prikazuje gverilo, izvedeno v Belgiji. Kot nadvse zanimivo pa sem zasledila tudi to, kjer so promovirali nov parfum Christine Aguilere, link tukaj. :) Ta gverila mi je dejansko tako zlezla pod kožo, da si želim enkrat tudi sama biti del ekipe, ki bi ustvarila tako nenavaden pristop promoviranja, ki bi res presenetil in šokiral ljudi. Po nekaj klikih na YouTubu sem našla tudi video, ki prikazuje gverilo, izvedeno v Ljubljani leta 2010 in gverilo iz leta 2011.

Takšne stvari se mi zdijo zadnje čase še posebej zanimive, saj menim, da »stari«, bolj običajni načini promocije nekako sploh ne zaležejo več. Kot da bi ljudje postali imuni nanje – na vse plakate, radijske, TV, časopisne oglase in podobno. Dandanes želimo nekaj več – želimo biti pretreseni, v dobrem smislu seveda, šokirani; želimo, da nas nekaj ali nekdo zares pritegne.
In gverilski napadi nam to omogočajo. Zato so tako priljubljeni in zato se jih v promociji vedno bolj poslužujemo.

Meni je koncept takšne promocije všeč, pa vam? :)

Avtor: Nina D.

Ni komentarjev:

Objavite komentar