9. april 2012

O zajcih in jajcih :) … v oglasih.


Velika noč, najpomembnejši krščanski praznik, je za nami. Verniki so počastili Jezusovo vstajenje, se postili in pojedli blagoslovljen nedeljski zajtrk. Drugače verujoči ali neverujoči pa smo si privoščili bolj ali manj ležeren, dela (študijskih obveznosti) prost dan.  Priznam, da do včeraj nisem vedela zakaj šunka, jajca, hren in potica? Zakaj zajčki in zakaj barvanje pirhov? Zdaj vem – recimo. Kakorkoli, da ne zaidem s poti, tega ne pišem, da bi razpredala o pomenu velike noči, ampak me je zanimalo, kako spretno te praznike izkoriščajo oglaševalci.

Dejstvo je, da oglaševanje išče motive povsod – v vsakdanjem življenju, naravi, tehnologiji, živalskem svetu, umetnosti in seveda tudi v praznikih. Med slednjimi se seveda oglaševalci še vedno najbolj opirajo na božične praznike. O tem morda nekaj več decembra, ko bo zadeva bolj aktualna.

Tokrat torej nekaj oglasov, ki v svojo vsebino vpletajo šunko, jajca, velikonočnega zajčka in vse kar spada zraven. J


Finally a Sunday off – Oglas, ki ga je izdelala TBWA Varšava. Malo črnega humorja včasih ne škodi.


Get away this Easter.


Enjoy The Axe Effect This Easter. Pustite domišljiji prosto pot.



Kofli, chocolate with coffe inside. Preprosto in zagotovo pade v oči.


 Avtor: Nina F.

Ni komentarjev:

Objavite komentar