5. maj 2012

Zakaj me TEDx inspirira?


Še pred štirimi meseci nisem imela pojma, kaj je TED. Potem mi je nekdo povedal, da so to govori, v katerih posamezniki širijo svoje ideje. In moja reakcija? Fuj, govori, kr'neki, govor je bil asociacija na župana, poslanca. In potem sem iz čistega dolgčasa obiskala www.ted.com in WAU. To niso bili govori, kot sem jih poznala. TED govorci so izjemni posamezniki, vsak s svojo zgodbo in (meni osebno zelo pomembno) dobrimi retoričnimi sposobnostmi. Njihovi govori ti dajo misliti, te hočejo izstreliti iz stola in te aktivirajo.


In zakaj me TEDx inspirira? Ker so govorci dokaz, da svet ni tako slab kot si mislimo. Ker nesebično združi ljudi z različnih področij. Ker so mi nekateri izmed govorov dali misliti in me navdušili za stvari, ki jih prej nisem poznala. Ker so TEDx dogodki odlični in mnogi tudi brezplačni. In nazadnje, ker so govori ravno prav dolgi in čisto nič poslanski.

(Če še niste bili na TEDx dogodku, vam obisk toplo priporočam – v Sloveniji jih bo letos kar nekaj!)

Avtor: Patricija

Ni komentarjev:

Objavite komentar