17. april 2012

V znamenju katerega #hashtaga je bil vaš vikend?


O Instagramu, mobilni aplikaciji za hitro in preprosto deljenje fotografij na družbena omrežja, je v zadnjem tednu precej govora. Ne zato, ker je super aplikacija, ki mnogim ljubiteljem (ali boje rečeno odvisnikom) družbenih omrežij omogoča, da v vsakem trenutku zlahka delijo fotografije zanimivosti s svojimi prijatelji, ampak predvsem zato, ker ga je 9. aprila kupil Facebook. Za koliko? Nič več in nič manj kot 1 milijardo dolarjev. Osebno se mi zdi zelo zanimivo, da doseže ena preprosta mobilna aplikacija tako visoko prodajno vrednost, a še bolj zanimiv se mi zdi eden izmed njihovih pristopov k grajenju skupnosti t.i. oboževalcev aplikacije.

Opazili ste že lahko, da mi je aplikacija všeč. Iz tega razloga sem se tudi odločila, da jo poiščem na Twitterju in ji iz gole radovednosti začnem slediti. No, to se je izkazalo za prav dobro odločitev, saj sem odkrila preprosto orodje za animacijo in grajenje pripadnosti njihovih sledilcev, hkrati pa je uporabno tudi za povečevanje njihove prepoznavnosti (če je po tej razvpiti prodaji sploh potrebno). In katero je to orodje? Preprost poziv, da sledilci posnamejo fotografijo na določeno temo oziroma hashtag in jo delijo z drugimi ter seveda Instagramom, ki fotografije tudi objavi na svojem blogu. Mogoče t.i. Weekend Hashtag Project ni blazno inovativen, je pa simpatičen, zato si zasluži blog.

In še nekaj primerov? Med temami oz. hashtagi so bili do sedaj na primer:

Uživajte v fotografijah, čudovitem svetu digitalnih aplikacij in bodite v cvetju.

Avtor: Teja

Ni komentarjev:

Objavite komentar