11. maj 2011

Mladi in uspešni kreativci

Torkov večer, 10. maja 2011, so nam popestrili mladi kreativci – Vladimir Mićkovič (Luna/TBWA), Karmen Žirovnik (Arih) in Andrej Venta (Renderspace). Tokratna majska PRedigra je potekala nekoliko drugače, saj ni bilo klasičnega predavanja, temveč sproščen pogovor z gosti, katerega je suvereno vodila Pavlina Japelj, članica našega društva. Nit pogovora se je pričela s krajšo predstavitvijo gostov, nato pa stekla do njihovih največjih izzivov – za Karmen je bil le-ta volilna kampanja Jankovića, Vladimirjev prenova Orta, Andrejev pa uporabniški vmesnik, primeren za uporabo vseh generacij, saj je moral zajeti ogromno populacijo. Skupni so si v pogledu, da delo v agenciji prinese ogromno znanja, ki ga lahko pametno unovčiš. Dotaknili so se tudi zanimive teme – kreativci in ego. Če je nekje skrita trditev, da so kreativci poročeni z egoti, jo gostje po tihem priznavajo. Vladimir je dejal, da moraš ego za delo v agenciji vsekakor pustiti pred vrati, medtem ko Andrej meni, da ga moraš vpeljati v svoje delo in doseči, da se tvoje mnenje upošteva. Karmen pravi, da v »ego fightu« vsekakor zmaga najboljši.

In če se sprašujete, če ste primerni za vlogo vodje projektov ali kreativca v agenciji, naj naštejemo nekaj zaželenih, če ne zahtevanih lastnosti. Vodja projektov: ne preveč koleričen, dobro organiziran, dober pogajalec in mirovnik med obema stranema (med naročnikom in idejo agencije). Kreativec pa predvsem ne sme biti navezan na svoje ideje, ki jih ima, poleg tega pa mora seveda dobro krmariti svoj ego ali pa, kot smo že dejali, ga povsem ukrotiti.

Avtor: Ana P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar