15. maj 2011

Komu danes še lahko zaupamo in kdo zaupa nam?

Že nekaj časa se mi zdi, da profesor dr. Jančič opazuje marketinško dogajanje na poseben in zanimiv način, ki nam lahko marsikdaj odpre oči. Na enem izmed predavanj smo se pogovarjali o zaupanju, ki naj bi bilo izredno pomembno pri vzpostavitvi marketinškega odnosa. Profesor je razumevanje zaupanja apliciral na največji trgovski verigi, ki sta prisotni v Sloveniji, izpostavil je namreč razliko pri Mercatorju in Intersparu. V Mercatorju si lahko vzameš voziček, sam izbereš sadje in zelenjavo in ga tudi sam stehtaš. Pri Intersparu pa so vozički zaklenjeni z verigami, tako da moramo najprej poiskati kovanec. Sadje in zelenjavo si sicer lahko izberemo sami, nam ga pa stehtajo in skorajda zapečatijo njihovi zaposleni. Gre pri tem res zgolj za poenostavitev in optimizacijo nakupnega procesa? Za takšnimi in drugačnimi "praktičnimi" rešitvami se lahko seveda skriva tudi kar precej nezaupanja. Pomislimo samo na gostinske lokale. V veliko lokalih se je pojavil trend, da plačaš takoj ko naročeno dobiš na mizo. Morda ni tako zelo pomembno, je pa vredno razmisleka, koliko nam podjetja dejansko zaupajo in kaj govorijo zgolj v oglasih.

Bomo v prihodnje sadje in zelenjavo lahko kupili samo še tako?




Avtor: Tjaša


Ni komentarjev:

Objavite komentar