18. november 2012

Kdo že komaj čaka drugo sezono?


''Sam še en del pogledam, pol pa res za faks začnem …'', je pogost stavek zadnjih nekaj dni. Ne samo da je pogost, je tudi krivec za neoddan esej pri enem predmetu v sredo in nespisane obnove članka za tisti predmet v četrtek. Pa kaj potem, za faks imam še dovolj časa. Bolj me preganja misel, da bo kmalu izšla nova sezona The Pitcha, jaz pa še nisem pogledala vseh delov prve sezone. Lahko se mi nabere preveč epizod, jaz pa si želim pogledati vse naenkrat, dan ima samo 24 ur, kaj bom pa potem?

Saj veste o čem govorim, kajne?

»In the world of advertising agencies compete to win the business. A great campaign can make a career. It all comes down to … The Pitch.«

S to mislijo se prične sleherna epizoda serije The Pitch, ki je v Ameriki ugledala svet letošnje leto. Gre za 8 epizod, ki gledalcu predstavijo še nikoli poprej doživeto ustvarjanje najboljših oglasov ameriških oglaševalskih agencij. Vsak teden nov primer, vsak teden nov naročnik (velika ameriška podjetja) in vsak teden dve novi agenciji, ki se potegujeta za zmago. Za pripravo zmagovalne ideje imajo na voljo le sedem dni. Številne neprespane noči, napeti možgani, v glavi zvok iztekajoče se ure – vsak trenutek je lahko trenutek inspiracije. Vsi si želijo zmage, saj je zaradi nasičenosti oglaševalskih agencij pomemben čisto vsak »job«, ki ga dobijo. Sploh pa kampanja za tako pomembnega klienta odloča o obstoju nekaterih nastopajočih agencij.


V prvi sezoni so kot naročniki nastopila podjetja: Subway, Waste Management, Clockwork, Popchips, Frangelico, JDRF, C. Wonder in Autograph Collection.

Po mnenju gledalcev je zmagovalna kampanja v sklopu celotne prve sezone kampanja agencije DIGO za podjetje C. Wonder, prestižno blagovno znamko ženske linije oblačil in modnih dodatkov, s vodilno mislijo: »A great mood can change the world«.



Meni osebno pa je najbolj sedla v spomin kampanja agencije Bozell, za podjetje JDRF (Juvenile Diabetes Research Foundation). Naloga: ustvariti slogan, ki bo ljudi ozavestil, da se bolezen Type One Diabetes zadeva ljudi vseh starosti.

Agencija Bozell je s to kampanjo želela na enostaven in kreativen način predstaviti kako težko je živeti z boleznijo Type One Diabetes. Bolezen so poistovetili s karakterjem, ki so ga poimenovali Tod in na ulicah New Yorka pričeli kampanjo.

»Stop Tod«

Tod sucks«



Več podrobnosti o kampanji boste izvedeli, če boste pogledali šesto epizodo. J

Kdor za serijo The Pitch sliši prvič, mu svetujem, da si nemudoma prenese kakšno epizodo ali dve. Zagotovljenih 40 minut kreativnosti. J

In še … z vami, ki serije ne boste pogledali in vas zadeva ne zanima tako podrobno, delim povezavo, kjer si lahko ogledate vseh 16 kampanj.


Enjoy!

A pitch is asking someone to marry you. It's kind of getting down on one knee. And you hope they say »yes«. (Vicki Brakl, WOMENK!ND Agency)


Avtor: Janja Brčič



Ni komentarjev:

Objavite komentar