''Sam še en del pogledam, pol pa res za faks začnem …'', je
pogost stavek zadnjih nekaj dni. Ne samo da je pogost, je tudi krivec za
neoddan esej pri enem predmetu v sredo in nespisane obnove članka za tisti
predmet v četrtek. Pa kaj potem, za faks imam še dovolj časa. Bolj me preganja
misel, da bo kmalu izšla nova sezona The Pitcha, jaz pa še nisem pogledala vseh
delov prve sezone. Lahko se mi nabere preveč epizod, jaz pa si želim pogledati
vse naenkrat, dan ima samo 24 ur, kaj bom pa potem?
Saj veste o čem govorim, kajne?
»In the world of advertising agencies compete to win the
business. A great campaign can make a career. It all comes down to … The
Pitch.«
S to mislijo se prične sleherna epizoda serije The Pitch, ki
je v Ameriki ugledala svet letošnje leto. Gre za 8 epizod, ki gledalcu
predstavijo še nikoli poprej doživeto ustvarjanje najboljših oglasov ameriških
oglaševalskih agencij. Vsak teden nov primer, vsak teden nov naročnik (velika
ameriška podjetja) in vsak teden dve novi agenciji, ki se potegujeta za zmago.
Za pripravo zmagovalne ideje imajo na voljo le sedem dni. Številne neprespane
noči, napeti možgani, v glavi zvok iztekajoče se ure – vsak trenutek je lahko
trenutek inspiracije. Vsi si želijo zmage, saj je zaradi nasičenosti oglaševalskih
agencij pomemben čisto vsak »job«, ki ga dobijo. Sploh pa kampanja za tako
pomembnega klienta odloča o obstoju nekaterih nastopajočih agencij.
V prvi sezoni so kot naročniki nastopila podjetja: Subway,
Waste Management, Clockwork, Popchips, Frangelico, JDRF, C. Wonder in Autograph
Collection.
Po mnenju gledalcev je zmagovalna kampanja v sklopu celotne
prve sezone kampanja agencije DIGO za podjetje C. Wonder, prestižno blagovno
znamko ženske linije oblačil in modnih dodatkov, s vodilno mislijo: »A great
mood can change the world«.
Meni osebno pa je najbolj sedla v spomin kampanja agencije
Bozell, za podjetje JDRF (Juvenile Diabetes Research
Foundation). Naloga: ustvariti slogan, ki bo ljudi ozavestil, da se bolezen
Type One Diabetes zadeva ljudi vseh starosti.
Agencija Bozell je s to kampanjo
želela na enostaven in kreativen način predstaviti kako težko je živeti z
boleznijo Type One Diabetes. Bolezen so
poistovetili s karakterjem, ki so ga poimenovali Tod in na ulicah New Yorka pričeli kampanjo.
»Stop Tod«
Tod sucks«
Več podrobnosti o kampanji
boste izvedeli, če boste pogledali šesto epizodo. J
Kdor za serijo The Pitch sliši prvič, mu svetujem, da si
nemudoma prenese kakšno epizodo ali dve. Zagotovljenih 40 minut kreativnosti. J
In še … z vami, ki serije ne boste pogledali in vas zadeva
ne zanima tako podrobno, delim povezavo, kjer si lahko ogledate vseh 16
kampanj.
Enjoy!
A pitch is asking someone to marry you. It's kind of getting
down on one knee. And you hope they say »yes«. (Vicki Brakl, WOMENK!ND Agency)
Avtor: Janja Brčič


Ni komentarjev:
Objavite komentar