Po dolgem in pestrem dnevu sem se končno namenila napisati obljubljeni blog o socialnem podjetništvu. In ker sem se takoj spomnila komentarja o (ne)povezanosti neke teme z odnosi z javnostmi, sem si premislila. Vsaka družbeno ali pa samo zasebno relevantna tema ima veze z odnosi z javnostmi.
Zakaj? Naša 'piarovska' sporočila imajo vedno naslovnika oz. skupino naslovnikov. In če hočemo, da bodo ta kar se da učinkovita, morajo biti naši t. i. ciljni skupini čim bolj prilagojena. Zelo priporočljivo je, da naše ljube naslovnike dobro poznamo. Zdaj si mislite: »Ja itak, osnove. In kaj je point?« Point je, da (še posebej če delate v agenciji ali pa imate lastno svetovalno podjetje) se srečujete z raznolikimi naročniki, ki lahko imajo za katero izmed ciljnih skupin tudi socialne podjetnike. In kako se boste socialnim podjetnikom najlažje približali in jim nekaj »prodali«? Tako, da se boste čim več naučili o tem, kaj socialno podjetništvo je, kakšne oblike zavzema, na katera področja sega ter spoznali primere dobrih praks, nekatere socialne podjetnike ter njihove uspehe in neuspehe.
Iz zgoraj navedenega razloga je smiselno obiskati Mednarodno konferenco o globalnih trendih v socialnem podjetništvu in o njej napisati blog. Ker še vedno ne podpiram lenobe, zgolj dajem povezavo na spletno stran organizatorja, kjer boste lahko v bližnji prihodnosti našli gradiva predavateljev, zdaj pa že lahko najdete govorce in njihova socialna podjetja. Namig, najbolj zanimivi so SchreberMeister (http://www.schrebermeister.eu/), UnLtd (http://www.unltd.org.uk/) in Grennovate (http://www.greennovate.net/).
Če pa imate sami dobro idejo, ampak vas nekoliko preveč črviči, da bi jo uresničili, poglejte spodnji video in mogoče boste bolj motivirani. Pokazal vam bo namreč razliko med osamljenim norcem in uspešnim vodjem.
In še en nauk za lahko noč. Razgledanost in profesionalna širina sta tisti, ki ločita povprečnega piarovca od prvovrstnega svetovalca za odnose z javnostmi. ;)
Avtor: Teja
Ni komentarjev:
Objavite komentar