23. marec 2012

Ste jo že opazilly?


Novo kampanjo Illy. Mene je navdušila, skoraj sem padla s kolesa; moj pogled so pritegnili jumbo plakati na Dunajski. Kampanja je sveža, prodorna, estetska. Ne, ne delam za Illy. Kavo pa res rada pijem in sedaj ko ob dopoldnevih delam v centru Ljubljane je prav grozno, ker ne vem, kje v bližini imajo Illy kavo. Do sedaj sem poskusila 3 različne kavarne in ugotovila, da si naziva kavarna sploh ne zaslužijo. 




Dejstvo, da Illy uporablja zunanje oglaševanje,  me je presenetilo, saj do sedaj nisem opazila, da bi kaj pretirano oglaševali. So ena tistih blagovnih znamk, ki ji ni potrebno preveč komunicirati, ker produkt govori zase.


Še nekaj zanimivosti o podjetju Illy. Obstajajo že od leta 1933, prisotni na 5 kontinentih, 140 državah, 50.000 najboljših restavracij in lokalov po vsem svetu. Vsak dan spijemo 6 milijonov skodelic njihove kave.

Njihovo poslanstvo je razveseljevanje ljudi po vsem svetu, glavna vrednota je iskanje popolnosti, vizija pa je postati svetovna referenca na področju kulture kave in odličnosti. Že več kot 15 let dejavno sodelujejo pri spodbujanju sodobne umetnosti, pri čemer sponzorirajo umetnike, umetniške institucije in mednarodne umetniške razstave po svetu, so glavni partner beneškega bienala umetnosti, več o tem na http://www.illysustainart.org/.

Avtor: Urša


1 komentar: