Po (pre)kratkem poletju in skoraj trimesečnemu premorom na sceni marketinških dogodkov se je sezona dogodkov s področja oglaševanja, marketinga in odnosov z javnostmi spet začela. Prva ljubljanska Pecha Kucha je prejšnji teden potekala v kletnih prostorih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS). Zanimiv ambient garažne hiše z rdečo preprogo, Unionovim barom ob strani, citylighti Finih medijev in pečenjem šmorna v ozadju.
Dogodek se je začel s polurno zamudo, ki je udeležencem omogočila mreženje ob kozarčku belega vina ali piva. Vse lepo in prav, če pa na dogodek prideš sam, ti lahko med branjem revije Kongres postane blazno dolgčas (seveda se lahko za to zahvalim Maji in Sabrini, ki sta udeležbo odpovedali v zadnjem trenutku in sem mogla it sama).
Torej, kaj Pecha Kucha sploh je? Gre za svetovno znan koncept dogodka, ki sta ga začela širiti 2 arhitekta, ki sta bila zdolgočasena od dolgočasnih predstavitev raznih del s strani oblikovalcev, arhitektov..koncept dogodka se je kasneje razširil tudi na druge tematike, bistvo pa je ostalo enako. 20x20 = 20 sekund govora za vsako podobo (slajd na powerpointu), vse skupaj 20 podob. Moram priznati, da sem si vse skupaj predstavljala nekoliko drugače. Mislila sem, da imajo te podobe večji pomen kot samo slajdi v ozadju, zato je vse skupaj izgledalo bolj kot 6-minutni govor, podobe v ozadju pa niso imele pretirano velikega pomena.
Nastopilo je 7 govorcev, dogodek pa ni imel moderatorja. Malo me je medlo, ker so se na odru nekateri predstavili samo z imenom in potem nisem mela pojma, kdo sploh predava, ampak ok. Teme govorov so variirale od tega, kako narediti dober dogodek, pa do navezave na Harrija Potterja. No, kar mi je ostalo v spominu, je naslednje: Rok iz Studia Moderne je govoril o tem, da naše tekste na spletnih straneh berejo različni bralci. Kot bralca dolgih tekstov je navedel Hermiono iz Harrija Potterja, ki se vedno odloča na podlagi prebranih dejstev in pred nakupom razmisli, po drugi strani pa Dumbledore ali Harry nikoli nebi šla brat cele strani teksta o izdelku, ampak bi se o nakupu odločila impulzivno. Point zgodbe je to, da seveda ne obstajata samo 2 tipa bralcev, ampak več, in da moramo zato vedno razmisliti, na kakšen način bomo ustvarili vsebino.
Andraž Zorko je na precej zabaven način predstavil nekaj statističnih podatkov (o izdelkih, ki so se najbolj podražili v zadnjem letu, ali pa o top 10 zapečkarjih..). S tem je na zelo dober način povedal, da je statistika lahko tudi zabavna, za kar je po mojem mnenju potrebno kar nekaj kreativnosti. Bravo, Andraž.
Domen Baškovec iz Si.mobila je predstavil projekt »popolna pisarna«, ki porabnikom nudi vse, kar potrebujejo ob odprtju podjetja. Ideja izhaja iz logike, da se nekdo, ki je dober v cvetličarstvu in se rad ukvarja s tem, noče ukvarjati z birokracijo ob odprtju podjetja, poleg tega pa o tem nič ne ve. V zameno za mesečno naročnino mu to nudi Simobil. Tako je cvetličar uspešen, ker je še vedno osredotočen na svojo osnovno dejavnost. Sicer nimam več informacij o projektu, ampak iz te 6-minutne predstavitve lahko rečem samo, da mi je ideja zelo zelo všeč. Zakaj za vraga se nisem jaz tega spomnila?:)
Pecha Kucha? Ja, bo treba it še kdaj. Šmorna sicer nisem poskusila, ker se mi je mudilo na sestanek za TEDx. Format 20x20 me ni povsem prepričal, tako da TEDx pri meni še vedno ostaja št. 1.
Avtor: Urša
Avtor: Urša
Ok..čeprou je bil Andraž Zorko verjetno najbolj zanimiv, mi, roko na srce, ni blo jasen, kateri produkt/storitev organizacije je on predstavlju...? kakšen komentar?
OdgovoriIzbrišiMeni ni bilo jasno zakaj promovira statistiko, potem pa sem ga pogooglala in dela za Valicon. Point naj bi torej bil, da so raziskave in posledično statistika pomembne?
OdgovoriIzbriši