Na obali se je od 5. do 8. oktobra dogajalo! As you already know Golden Drum was there! Že 18. mednarodni oglaševalski festival, ki ga je letos prvič samostojno organizirala Slovenska oglaševalska zbornica. Bistvo festivala so tri za oglaševalce življensko pomembne stvari: tekma in nagrade + noro dobri predavatelji na konferenci + nepozabni nočni razvrati. Vse to se je letos intenzivno odvilo v treh toplih in enem manj toplem dnevu v Portorožu.
Ker sem se sama, po študentsko-službeni dolžnosti, osredotočila predvsem na program, vam bom predstavila 'highlighte' le-tega. Predavatelji letošnjega festivala so bili res bombastični (predlagam, da preberete CV-je na spletni strani). Ampak naj izpostavim tri, ki so resnično pustili neverjeten vtis. Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja (Berlin school of creative leadership) – starosta oglaševanja v Evropi, prava mešanica stare šole, inteligence, uglajenosti in sledenja digitalnim trendom.
Petteri Kilpinen, podpresednik TBWA/Europe – predaval je o idejah, vrednih marketinga. Tema, njegov pristop in humor so vzpostavili noro vzdušje v dvorani, saj se je naenkrat dvorana za 1100 ljudi zdela kot ravno prav intimen prostor za delitev najbolj odbitih idej.
Zadnji je najslajši, najboljši, najbolj karizmatičen in šarmanten Fernando Vega Olmos - glavni kreativni direktor v agenciji JWT za področje Kontinentalne Evrope in Latinske Amerike. Prepričal nas je s prezentacijo nenormalno dobrih primerov, kar se odraža tudi v tem, da so temelji kampanj, ki jih je predstavljal, popolnoma drugačni od temeljev, na katerih gradijo slovenske agencije. Vsekakor pa je takšne vrste tip, da bi lahko prodajal Orbitrek in bi mu vsak sledil, ker je tako neverjetno karizmatičen in preprosto kul, da je "kr za umret". Ženske v publiki so jokale, Twitter je sporočal “I think I love you, Fernando” in “Marry me!”, on pa je pri svojih nekaj-čez-petdeset letih z ravno pravšnjo mero samozavesti marširal po odru in bil deležen ploskanja vsakih nekaj minut. Skratka, nepozabno! Nujno poglejte njegovo predavanje Mother Crisis v Cannesu, kjer je predaval bos. Ah, še to… blazno noro seksi španski naglas ima. Bolje, da končam... :)
Vas pa vabim na naslednji Golden Drum, da razširite svoja obzorja. Predvsem zato, ker sem v teh nekaj dneh ugotovila, da slovenskemu prostoru v velikih količinah ta obzorja primanjkujejo.
Avtor: Pavlina
Ni komentarjev:
Objavite komentar