Prvi (skoraj cel) sončni oktobrski teden se je na Obali odvijal s pridihom zlatega. Zlatega bobna. V Bernardinu ste si lahko ogledali in obiskali že 18. zaporedni mednarodni oglaševalski festival, katerega pa vam predstavljam skozi zakulisje, ki pa ni nič kaj hudo posebnega. Sem pa vseeno srečna, da sem lahko k temu simpatičnemu projektu nekaj svojega prispevala tudi jaz. Vse nas namreč firbca, kaj se dogaja v oglaševanju tudi drugod po Evropi, kajne?
Teden festivala je tisti del, za katerega so potrebne dolge predpriprave med poletjem, kar si prej nisem predstavljala. Tem sem se pridružila konec avgusta, ko je vsaka izmed članic študentske ekipe sedla v svoj kotiček za računalnik in se lotila dela. Festivalska pisarna je zaživela in postali smo nenavadna družinica, vsi smo imeli polne roke dela s prijavami in sprejemom del. Meni najzanimivejši del so veliki paketi, ki zbujajo največ radovednosti. V njih se najdejo vse mogoče kreativne, smešne in bizarne embalaže izdelkov, ki so kasneje razstavljene tudi na festivalu.
Festivalska pisarna se v Portorožu prelevi v festivalsko recepcijo. Tukaj se je nadaljeval moj drugi del izkušnje, kjer sem končno lahko videla obraze prijaviteljev del. Smešno je predvsem to, ko lahko (končno) v živo spoznaš določenega udeleženca, ki se ti je iz takšnih in drugačnih razlogov vtisnil v spomin preko e-mailov.
Gala večere sem na žalost zamudila – hja, pač delo je delo; tukaj se pokaže vse tisto, kar je res zlato, in ne govorim samo o nagradah, temveč predvsem o vzdušju, ki se tukaj ustvari in svečanosti, ki preveva vse udeležence. Kljub temu pa vam lahko vseeno povem, kdo so zmagovalci, če se slučajno še niste pozanimali (verjamem, da se večina je):
Golden Net (najuspešnejša mreža agencij): Leo Burnett
Golden Rose (najuspešnejša agencija): BV McCann Erickson Romania SRL
Brand Grand Prix (najblj nagrajena znamka na festivalu): Vodafone
Golden Watch (najuspešnejša integrirana kampanja): Secrets Behind Paintings za National Museum in Krakow, Poland (Leo Burnett Warsaw)
Zmagovalca Off Drum pa sta Mateusz Gaca in Aleksandra Marchocka (Netziens) z naslednjo serijo:
(Za natečaj Off Drum so mladi kreativci morali ustvariti plakat na temo najljubšega literarnega ali filmskega dela, ki so ga postavili v Piran ali Portorož.)
Dodajam še en link do galerije, če vas zanima, kaj ste še zamudili. In večerne zabave? Odlične, po katerih Zlati boben tudi slovi. Za več doživetij, saj veste …
Se vidimo tam naslednje leto!
Avtor: Nina M.



Ni komentarjev:
Objavite komentar