27. marec 2011

Pomlad – čas prenasičenosti z marketinškimi dogodki?

Ne vem, ali imam tak občutek samo jaz, ali pa sem marca dobila res ogromno vabil na takšne in drugačne marketinške dogodke. Sprašujem se, ali so vse te konference, predavanja, okrogle mize potekale že lani in jaz enostavno nisem bila tako zelo informirana o dogodkih na področju marketinga, ali pa je dejansko prišlo do porasta v organizaciji marketinških konferenc. Vsekakor pohvalno in dobrodošlo pa je dejstvo, da se lahko 90 % teh dogodkov lahko udeležiš brezplačno. Pa naj še kdo reče, da študentom ni lepo v življenju.

Zame se je začelo 2. marca z Ypsilonovo okroglo mizo o družbeni odgovornosti na ICPE, na dan žena pa sem se udeležila še okrogle mize o uspešnih ženskah, prav tako organizirane s strani Ypsilona. Potem je 10. marca prišla Študentska poslovna konferenca na Ekonomski fakulteti, nad katero po pravici povedano nisem bila preveč navdušena – na nek način gre za predstavitve najboljših seminarskih, projektnih ali diplomskih nalog, narejenih s strani študentov. Vse čestitke seveda EF, da znajo to komunicirati na način, da se konference udeleži 800 študentov. Če bi se to zgodilo na FDV, ne bi prišel nihče – ker naš faks pač nima marketinga. Potem še isti dan SOF-ova Predigra, (ja, ime so ukradli po naših PRedigrah, tožbo že pišemo, škoda, ker nimamo nobene pravne podlage...), na kateri so oglaševalske legende (Rakušček, Bagola, Češko in še dve osebi, ki jih nisem prepoznala) razpravljale o starih in novih časih oglaševanja. Čustva gor, razum dol – stanje na Celovški cesti, ki bi jo lahko skoraj poimenovali »Ad – street« se vsem zdi grozno in na nek način žali oglaševalsko stroko. Potem je seveda prišla naša PRedigra o Dejanu Zavcu (ja, tudi ŠS PRSS evente štejem pod marketinške dogodke, pa kaj!?) in predavanje na FF o psihologiji v marketingu, na katerem je Franci Zavrl govoril o vsem, razen o napovedani temi. In že je bil tukaj 3. teden marca, v katerem smo se najprej izobrazili o sponzorstvih na naši PRaksi – moram priznati, da me je Miheala iz Najdi.si pozitivno presenetila, ker je povedala kar nekaj uporabnih trikov glede sponzorstva. Isti dan je vzporedno tekla tudi Aiesecova konferenca »kako z miško do uspeha«, žal sem se udeležila samo enega predavanja o optimizaciji spletnih strani, (končno mi je popolnoma jasno, kaj to je) ampak bilo je fino. Naslednji dan pa še ena konferenca o digitalnem marketingu, ki jo je organiziral Red Orbit.

In zadnji teden marca? Oh ne, tudi ta nam ne bo pustil, da doma gledamo serije in si popoldne privoščimo »power nap«. V ponedeljek zvečer gremo na DMS-jevo srečanje o trženju v kulturi, v torek se zapeljemo v Maribor na EPF in cel dan uživamo na 5. marketinškem semaforju – če ne bomo imeli dovolj in zgodaj prišli nazaj v Ljubljano, gremo pa še na ŠSDMS-jev Advertizziv o MM Kreativu! Zjutraj pa krenemo še v Portorož na Slovenski oglaševalski festival in teden bo popoln. No, malo sarkazma nikoli ne škodi, ampak blazno resno – zakaj so vsi ti dogodki marca?! Očitno je to res sexy mesec za organizacijo vseh možnih konferenc, zraven pa lahko prištejemo še prvi teden aprila, ko gremo lahko v sredo na fANfARO, študentsko marketinško konferenco, ali pa se udeležimo 50. seminarja Študentske borze. Edina stvar, ki mi ob vsem tem ni jasna – zakaj so vsi ti dogodki lahko brezplačni, ŠSDMS pa za svojo fANfARO računa kar 25€? Ok, saj tudi mi vemo, da organizacija celodnevne konference za seboj potegne določene stroške – kljub temu mislim, da z višino kotizacije popolnoma pretiravajo – dobrih predavanj pa ne najdeš samo na fANfARI, ampak tudi na vseh ostalih zgoraj naštetih dogodkih. 


Avtor: Urša

Ni komentarjev:

Objavite komentar