Zanimiv način
nabiranja znanja so tudi seminarji, festivali (pa ne mislim tistih glasbenih)
in razna predavanja. Poleg znanja spoznaš veliko ljudi in od uspešnih,
motiviranih predavateljev dobiš zagon za nadaljnje delo in študij. Zadnji
seminar, na katerem sem bila, je bil Sempl – seminar medijskih trendov v
Portorožu. Na predavanjih sem zasledila več zanimivih smernic trendov oglaševanja, o dveh meni najboljših
pa več v nadaljevanju.
Eden od
predavateljev je govoril o pomenu pozornosti v marketingu. Pa ne le pozornosti,
ki jo potrošnik nameni znamki, ampak tudi pozornosti, ki jo tisti, ki delajo v
marketingu, posvečajo svojemu delu. Vsak, ki hoče v svojem poklicu uspeti, mora
biti prepričljiv ter predan delu. Kar je še pomembno v današnjem hitrem svetu
je, da vsak trenutek šteje in ga ne smemo izpustiti. Torej predanost vsaki
sekundi vsakega trenutka!
Okrogla miza
Druga smernica,
kateri bom namenila več pozornosti, je, da bistvo marketinga postaja vsebina
blagovne znamke. Da s svojimi sporočili predaš sporočilo javnosti, ki bo
prepričalo. Sporočilo z močno in emocionalno vsebino, s katero se bodo
potrošniki identificirali in povezali. »It's
the content that engages.« (Tom Bowman, BBC).
Obe opisani
smernici je uporabilo podjetje AT&T v oglasu iz Olimpijskih iger letos. Oglas
prikazuje plavalca Ryana Lochteja, ki je postal olimpijski prvak v plavanju. V
oglasu je prikazan njegov čas na tekmovanju, oglas pa je bil predvajan že 10
minut po omenjeni tekmi. Dobra kombinacija čustev ob zmagi in oglaševanje v
času, ko je zmaga najbolj aktualna. Torej vsak trenutek šteje, »advertise now«.
Avtor: Petra
Jontez



Ni komentarjev:
Objavite komentar