17. december 2012

Teorija ni nikoli enaka praksi


Pravijo, da več kot znaš več veljaš in da teorija ni nikoli enaka praksi.

14. SEMPL

Zanimiv način nabiranja znanja so tudi seminarji, festivali (pa ne mislim tistih glasbenih) in razna predavanja. Poleg znanja spoznaš veliko ljudi in od uspešnih, motiviranih predavateljev dobiš zagon za nadaljnje delo in študij. Zadnji seminar, na katerem sem bila, je bil Sempl – seminar medijskih trendov v Portorožu. Na predavanjih sem zasledila več zanimivih smernic  trendov oglaševanja, o dveh meni najboljših pa več v nadaljevanju.

Eden od predavateljev je govoril o pomenu pozornosti v marketingu. Pa ne le pozornosti, ki jo potrošnik nameni znamki, ampak tudi pozornosti, ki jo tisti, ki delajo v marketingu, posvečajo svojemu delu. Vsak, ki hoče v svojem poklicu uspeti, mora biti prepričljiv ter predan delu. Kar je še pomembno v današnjem hitrem svetu je, da vsak trenutek šteje in ga ne smemo izpustiti. Torej predanost vsaki sekundi vsakega trenutka!

Okrogla miza

Druga smernica, kateri bom namenila več pozornosti, je, da bistvo marketinga postaja vsebina blagovne znamke. Da s svojimi sporočili predaš sporočilo javnosti, ki bo prepričalo. Sporočilo z močno in emocionalno vsebino, s katero se bodo potrošniki identificirali in povezali. »It's the content that engages.« (Tom Bowman, BBC).

Obe opisani smernici je uporabilo podjetje AT&T v oglasu iz Olimpijskih iger letos. Oglas prikazuje plavalca Ryana Lochteja, ki je postal olimpijski prvak v plavanju. V oglasu je prikazan njegov čas na tekmovanju, oglas pa je bil predvajan že 10 minut po omenjeni tekmi. Dobra kombinacija čustev ob zmagi in oglaševanje v času, ko je zmaga najbolj aktualna. Torej vsak trenutek šteje, »advertise now«.

In še link do oglasa: http://www.youtube.com/watch?v=u9QcZ8QhPpM

Predstavnice ŠS PRSS


Avtor: Petra Jontez



Ni komentarjev:

Objavite komentar