December je
spet tu. In z njim panično nakupovanje ter iskanje primernih daril za naše
najbližje. Vsako leto znova se sprašujem v čem je smisel? Zdi se mi, da
praznično vzdušje vedno bolj izgublja svoj pravi pomen. Zunaj ni niti snega, ki
bi nas spomnil na to, da bi zakurili kamin in se ob zvoku pokanja drv pogreli
ali pa na to, da bi zamesili cimetove piškote in jih s slastjo še tople pojedli.
Le sledi smoga in prepolnih nakupovalnih centrov, ki nas opominjajo na to, da
še nismo kupili daril za svojo družino, ki bolestno čaka na odvijanje paketov
izpod plastične smrekice.
Ko listam
revije, prebiram letake in gledam televizijo, vidim le oglase, ki
oglašuejo to in ono igračo, ki je bistvenega pomena za otrokov razvoj ali pa
seznanjajo ljudi z najnovejšo tehnologijo, ki jo vsak moški najverjetneje nujno
potrebuje za preživetje mrzle zime ter najpopularnejšimi parfumi, brez katerih
ženske ne bodo nikoli več privlačne.
Müllerjev letak
Zdi se, da
potujemo po čisto napačni poti. Materialne dobrine postajajo bistvenejše od
prijetnega domačega vzdušja in skupne družinske večerje. Darila, ki jih
nakupimo za družinske člane pa izgovor, da se le-ti večerje sploh udeležijo.
Vrednote, ki naj bi zaznamovale praznične dni, bledijo in izginjajo v duhu
časa, ki na vsakem koraku ponuja drage punčke iz cunj (Andrew
Yang za Lancome), imenovane Dollidays (hit v Aziji) ali pa zbirko pametnih
telefonov po akcijskih cenah dveh največjih konkurentov na slovenskem trgu;
Mobitela in Simobila.
Punčke iz cunj, Alyssa, Isabella
in Camille, so v Aziji pravi hit
Mobitelova praznična ponudba Paket
2013 za 20,13€
In decembra bo
kaj kmalu konec. Bodo naši obrazi kaj bolj nasmejani, ko bomo odprli goro (v
resnici neuporabnih) daril ali bo naš duh še vedno prazen, ker v preteklem letu
nismo izpolnili vseh svojih novoletnih zaobljub? Ali pa bomo srečni v krogu
najljubših oseb in tradicionalnih (morda malo kičasitih) božičnih pesmi? Vse to
je odvisno od nas samih. Katero možnost boste izbrali?
Avtor: Maja Pirnovar



Ni komentarjev:
Objavite komentar