18. september 2012

Preporod

Renaissance je obdobje, ki označuje prehod iz srednjega v novi vek; obdobje, v katerem so poudarjali človekov razum in čustva.
Ali ne bi bilo lepo, če bi se lahko svet preprosto preporodil in zaživel v nekem novem veku? Da bi lahko pozabili vse slabo, vse napake in šli od začetka? V svetu, kjer so stvari, ki smo jih poznali včeraj, danes že zastarele, kjer informacije potujejo le malo počasneje kot zvok, kjer nam vsi zagotavljajo le najboljše, želijo pa le najslabše, kjer vrednote ne veljajo – se mi zdi preporod edina možna rešitev. Obrnili bi nov list, začeli na novo, tabula rasa.
Renesanso si lahko predstavljam povsod, v vsakem elementu našega življenja in naše družbe. Vendar ne morem mimo dvoma, mimo vprašanja, če bi si bili ljudje pripravljeni priznati, da potrebujemo ponovno rojstvo? Da bi priznali poraz in se sprijaznili z dejstvom, da tako ne gre več, da potrebujemo nov začetek ...
Preporod je tudi nosilna tema letošnje Slovenske konference o odnosih z javnostmi – PReporod z velikim P in R. Tema je odlična in času primerna, saj izziva okolico s tem, ker priznava, da tudi odnosi z javnostjo potrebujejo ponovno rojstvo. Novi mediji, tehnologija, družbena omrežja, virtualni svetovi, aplikacije; vse hitre spremembe so le peščica izzivov, ki jih mora stroka odnosov z javnostmi obvladati in predvsem nadzorovati. Preporod odnosov z javnostmi ne le s tehničnega vidika – tudi vrednote, morala, etika ga potrebujejo: rojstvo v svet, kjer beseda nekaj velja, kjer so v obzir vzeta tudi čustva in človek.
Na letošnjem SKOJ-u bomo odprli vrata v prihodnost in si skušali predstavljati preporod odnosov z javnostmi. Držim pesti za organizatorje, da bi jim uspelo začeti ta veliki PReporod in sprožiti domino efekt preporoda.

Avtor: Patricija Premrov



Ni komentarjev:

Objavite komentar