Tako za Slovence kot tudi za Američane je leto 2012 leto predsedniških volitev. Medtem ko se je pri nas šele polegel prah decembrskih volitev, so preko Atlantika že sprožili kampanje in začeli priprave na ta veliki dan, drugi torek v novembru.
Da so ameriške predsedniške kampanje v primerjavi s slovenskimi večje, boljše in inovativnejše je seveda samoumevno (nekako mi ne gre v račun, da bi bilo eno najučinkovitejših sredstev kampanje fotografija Obame, ki se zrežirano ležerno nasmiha, prilepljena na karton in bi visela po ameriških mestih. Ali pa, da bi Obama kuhal predsedniški golaž). Američani DO IT BIG.
Ameriški predsedniški kandidati v času kampanje postanejo blagovna znamka – bolje se prodaja, več možnosti za zmago ima. Barack Obama ima Twitter račun, svojo lutko, svojo iPhone aplikacijo, svoj moto … in Obama ima LOGO (ta podatek me je, še zdaj ne vem zakaj, presenetil).
Logo ima obliko črke O ter predstavlja vzhajajoče sonce in nov dan, kar pomeni upanje (skladno z Obamovim glavnim motom, ki je 'Hope'). Vendar to ni edini logo - ker se je Obama želel oz. se želi približati čim večji množici ljudi, je logo prilagodil različnim segmentom.
Mogoče pa bodo slovenske predsedniške kampanje že letos doživele velik razcvet in postale bolj kreativne ter privlačne za oči. Obama pravi: "HOPE".
Avtor: Patricija


Ni komentarjev:
Objavite komentar