6. november 2011

Sedmi dan novembra

Gotovo ste opazili misteriozno-revolucionarno naravnane "teaserje", ki že nekaj časa napovedujejo 7. november in skrivnosten preobrat, ki prihaja z njim. Sedmi dan novembra bo z nami jutri, v času pisanja čez slabe pol ure, zato se mi zdi na mestu, da se obregnem ob te oglase, ki me dražijo (zato jim najbrž tudi pravimo dražilci) že odkar sem nanje prvič vrgla svoj pogled.


Sedmi dan novembra bo konec tišine, sedmi dan novembra bom baje spregovorila. O čem? Ugibanj je mnogo, od napovedovanja izida knjige, predvolilne kampanje, do Citroëna (ni mi sicer čisto jasno, kakšno vezo ima avto s koncem tišine - morda je tako glasen?). Nekaj dni nazaj pa sem naletela na članek v Financah , ki razkriva, da bi naj za vsem skupaj stala Si.mobil in agencija Luna\TBWA. Gre za nove mobilne storitve našega mobilnega operaterja, ki so združene pod že obstoječo tržno znamko Bob. Uporabniki bodo lahko preko spleta sklenili predplačniško ali naročniško razmerje; za kaj več raziskovanja pa žal nisem imela volje, čakam na jutrišnje razkritje oglasov, da mi Si.mobil servira podatke na pladnju.

Upam le, da bo razkritje vredno vsega hrupa, ki so ga povzročili teaserji. Iz srca namreč sovražim, ko nas podjetja s svojimi skrivnostnimi oglasi "vzdražijo" skoraj do vrhunca, nato pa nastalo napetost razrešijo z dolgočasnim in z oglasom nepovezanim izdelkom. Nisem čakala do 7. novembra na novo znamko pralnih praškov.

Avtor: Maja B.

5 komentarjev:

  1. jaz pa ne na še en simobilov oglas -_-

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam da jih Anonymous zrušjo, razočaranje nad reklamiranim pa je neizbežno -> reklame obljubljajo neko opolnomočenje, osvoboditev (pri čemer kapitalizirajo na sporočilu gibanja 99%), dobili pa bomo nove telefone, mislim fak of.

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, namen teaserja je uspel - pritegnejo pozornost, naredijo buzz..čeprav smo nekateri razočarani ga gre na boba jim je uspelo - saj nad bobom nihče nebi bil navdušen, s takšnim ali drugačnim oglasom:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro, pozornost so res vzbudili, ce je bil njihov pomen povecat zavedanje, potem je bla akcija uspesna. Sam do nakupne namere majo pa se dolgo pot, sploh ce bojo delali na tak nacin... in ja, mene je razkritje blazno razocaralo, ne le zaradi izdelka samega, ampak zaradi celotnega 2. vala oglasov (sporocilo in vizualije so kr neki v primerjavi s tem, kako dramo so ustvarli teaserji).

    OdgovoriIzbriši
  5. Aja pa se mi zdi, da razen barv in tega, da so jumboti na istih mestih, se mi zdi, da ni dost podobnosti med 1. in 2. valom. Ce se ne bi prej s tem ukvarjala, pomojem sploh ne bi opazla povezave. :)

    OdgovoriIzbriši