Najnovejši Radenskin oglas je zasnovan malo drugače, kot smo vajeni. Najprej nas možakar v kadru prosi, da zapremo oči in oglas spremljamo le s sluhom. Žal mi je, da se (ko sem prvič videla oglas) nisem uspela upreti skušnjavi in sem naredila ravno nasprotno, kot mi je bilo naročeno. Z vso pozornostjo in napetimi oči sem spremljala dogajanje v oglasu. Ko je nastopil nov kader, je bilo videti množico ljudi (Perpetuum Jazzile) in ko so začeli s svojimi nogami, rokami in usti ustvarjati zvoke, sem jih takoj prepoznala. Gre za tipičen zvok, ki se pojavlja v vseh oglasih za Radensko. Zvoki narave, vodnega izvira in ptičjega petja, nato pa odpiranje plastenke, šum mehurčkov, ki se sprostijo ob prisotnosti zraka, zvok, ki ponazarja nalivanje radenske v prazen kozarec, pitje radenske in oddih (aaah), ki ga ljudje naredimo, ko pijemo gazirano pijačo. Na koncu se pojavi še slogan »Moč vode. Naravne mineralne vode. Radenska.« in seveda vizualija – plastenke radenske in kozarec mineralne vode. Mene je oglas navdušil, še posebej, ko sem ga zasledila drugič, saj sem se tokrat držala navodil možakarja iz prvega kadra in oglas poslušala ter doživela popotovanje v naravo in začutila živost vode. Kaj menite vi?
Avtor: Maja P.
Ni komentarjev:
Objavite komentar