20. junij 2011

LEGO

LEGO je zabava. Vsaj jaz sem bila ena izmed tistih, ki je lahko cel dan presedela na domači preprogi in sestavljala stanovanja, hiše, lunaparke in abstraktne strukture. LEGO niso samo sestavljivi kvadri in kocke različnih barv ter velikosti, LEGO pač si ali nisi. Po nekaj letih abstinence igranja z Lego kockami sem odkrila še dodano perspektivo dojemanja te blagovne znamke. 

LEGO je sinonim za kreativnost. Ne samo, da spodbuja kreativnost otrok, ampak tudi kreativnost proizvajalcev, oglaševalcev, oblikovalcev oziroma vseh, ki so neprestano vpleteni v proces ustvarjanja. Kreativna agencija Access se je domislila fenomenalne ideje, ki izvira iz osnovne ideje blagovne znamke LEGO – grajenja, postavljanja in sestavljanja skulptur v kontekst. Agencija je pripravila simulacijo intergracije ogromnih LEGO skulptur v večjih mestih. V svetu oglaševanja je pozornost, ki bi jo takšna akcija pridobila, neprecenljiva, zato se ideja umešča med eno najboljših idej v zadnjih dveh letih, vrednost akcije pa bi se še povišala, če bi bile skulpture umeščene v okolja, kjer nihče ne pričakuje velikih igrač - sicer pa je to seveda skoraj povsod.

Si lahko sploh predstavljate, da bi videli enega izmed spodnjih in nikomur povedali? :)







Avtor: Pavlina

Ni komentarjev:

Objavite komentar